Aktualitātes

Pērn no HoReCa sektora savākti 3,8 miljoni depozīta iepakojumu

 

2023. gada ietvaros DIO no HoReCa nozares uzņēmiem (viesnīcas, restorāni, sabiedriskās ēdināšanas vietas), kas ir noslēguši līgumu ar DIO par bezmaksas depozīta iepakojumu savākšanu, ir saņēmis 3,8 miljonus taras vienību – tas ir aptuveni 1% no visiem pērn depozīta sistēmā nodotajiem iepakojumiem. DIO aicina arī citus uzņēmumus,  kuru rīcībā regulāri nonāk liels apjoms izlietota depozīta iepakojuma, noslēgt ar viņiem līgumu, lai tukšās taras nodošana būtu ērtāka un efektīvāka.

“Šobrīd veicam regulāru depozīta iepakojumu bezmaksas izvešanu no 565 HoReCa nozares uzņēmumu un arī lielāku biroju un konferenču centru atrašanās vietām. Jāpiebilst, ka līdz ar augošo sadarbības klientu sarakstu, pieauguši arī savāktās taras apjomi – ja 2022. gadā tie sastādīja 1,9 miljonus iepakojuma vienību, tad 2023. gadā tie bija jau 3,8 miljoni. Līgumu ar DIO var noslēgt joprojām, un šis bezmaksas pakalpojums ir izstrādāts, domājot par sistēmā iesaistīto pušu ērtībām – uzņēmumiem, kuru rīcībā nonāk lielāks apjoms depozīta iepakojumu, nav pašiem jānodarbojas ar iepakojumu transportēšanu uz depozīta punktiem un nodošanu taromātos, turklāt depozīta maksu par nodoto taru mēs pārskaitām uz bankas kontu,” komentē SIA Depozīta Iepakojuma Operators valdes priekšsēdētājs Miks Stūrītis.

Kā stāsta Hotel Jūrmala SPA & Conference Centre Ēdienu un dzērienu nodaļas vadītājs Māris Mežols, uzņēmums rūpīgi seko līdzi savai ietekmei uz vidi, tādēļ, depozīta sistēmai uzsākot darbību, lēmums par līguma slēgšanu ar DIO bija pašsaprotams. “Uzņēmuma darbības rezultātā radušos tukšās taras apjomus un to ietekmi uz vidi tā pa īstam aptvērām vien tad, kad sākām izmantot depozīta sistēmu. Lai gan mūsu dalība sistēmā ir prasījusi lielāku darbinieku iesaisti un ikdienas procesu pielāgošanu, tas ir neatsverams pienesums vides sakopšanai un arī finansiālajai pusei, jo naudas līdzekļi, kurus šādā veidā atgūstam, nav maznozīmīgi. Sadarbības laikā arī DIO esam atraduši zelta vidusceļu, lai loģistikas procesi būtu maksimāli vienkārši un precīzi, tādēļ noteikti turpināsim izmantot šo pakalpojumu, sniedzot arī savu pienesumu tīrākai Latvijai.”

Šobrīd līgumu ar DIO par iepakojumu bezmaksas savākšanu no uzņēmuma telpām noslēguši tādi Latvijā pazīstami zīmoli kā  “Vēl vairāk saules”, “Street Burgers”, “Valmiermuižas alus”, “Kebab Factory”, “Stender’s Pica” un citi. Pakalpojuma princips ir vienkāršs – pēc līguma noslēgšanas DIO nodrošina klientam iepakojuma transportēšanas maisus un, kad ir savākts minimālais iepakojumu apjoms (~500 PET pudeles un skārdenes vai ~250 vienreizlietojamie stikla iepakojumi, vai 15 kastes ar atkārtoti uzpildāmajām stikla pudelēm), DIO bez maksas atbrauc un tos savāc. Ja tukšās taras apjomi uzņēmuma rīcībā nonāk regulāri, ir iespējams vienoties arī par regulāru izvešanas grafiku.

Noslēdzot līgumu ar DIO, uzņēmumiem tiks nodrošināti nepieciešamie iepakojumu transportēšanas materiāli, kā arī informatīvie materiāli par depozīta iepakojumu šķirošanu un uzglabāšanu. Uzkrājot noteiktu iepakojumu apjomu, operators nodrošinās to savākšanu un transportēšanu uz DIO iepakojumu uzskaites un šķirošanas centru bez maksas. Par katru saņemto depozīta iepakojumu DIO atgriezīs uzņēmumam depozīta maksu, pārskaitot to uz bankas kontu.

Uzņēmumi, kas vēlas noslēgt līgumu ar DIO, ir aicināti aizpildīt līguma formu, kas atrodama www.depozitapunkts.lv sadaļā “HoReCa”, un iesūtīt to elektroniski parakstītu uz e-pastu tirgotajs@dio.lv vai parakstītu papīra formātā uz DIO pasta adresi Granīta iela 27, Acone, Salaspils pag., LV-2119.

 


Aktuālā informācija par depozīta sistēmu pieejama mājaslapā www.depozitapunkts.lv, kā arī “Depozīta punkts” Facebook un Instagram kontos.

 

2023. gada ietvaros DIO no HoReCa nozares uzņēmiem (viesnīcas, restorāni, sabiedriskās ēdināšanas vietas), kas ir noslēguši līgumu ar DIO par bezmaksas depozīta iepakojumu savākšanu, ir saņēmis 3,8 miljonus taras vienību – tas ir aptuveni 1% no visiem pērn depozīta sistēmā nodotajiem iepakojumiem. DIO aicina arī citus uzņēmumus,  kuru rīcībā regulāri nonāk liels apjoms izlietota depozīta iepakojuma, noslēgt ar viņiem līgumu, lai tukšās taras nodošana būtu ērtāka un efektīvāka.

“Šobrīd veicam regulāru depozīta iepakojumu bezmaksas izvešanu no 565 HoReCa nozares uzņēmumu un arī lielāku biroju un konferenču centru atrašanās vietām. Jāpiebilst, ka līdz ar augošo sadarbības klientu sarakstu, pieauguši arī savāktās taras apjomi – ja 2022. gadā tie sastādīja 1,9 miljonus iepakojuma vienību, tad 2023. gadā tie bija jau 3,8 miljoni. Līgumu ar DIO var noslēgt joprojām, un šis bezmaksas pakalpojums ir izstrādāts, domājot par sistēmā iesaistīto pušu ērtībām – uzņēmumiem, kuru rīcībā nonāk lielāks apjoms depozīta iepakojumu, nav pašiem jānodarbojas ar iepakojumu transportēšanu uz depozīta punktiem un nodošanu taromātos, turklāt depozīta maksu par nodoto taru mēs pārskaitām uz bankas kontu,” komentē SIA Depozīta Iepakojuma Operators valdes priekšsēdētājs Miks Stūrītis.

Kā stāsta Hotel Jūrmala SPA & Conference Centre Ēdienu un dzērienu nodaļas vadītājs Māris Mežols, uzņēmums rūpīgi seko līdzi savai ietekmei uz vidi, tādēļ, depozīta sistēmai uzsākot darbību, lēmums par līguma slēgšanu ar DIO bija pašsaprotams. “Uzņēmuma darbības rezultātā radušos tukšās taras apjomus un to ietekmi uz vidi tā pa īstam aptvērām vien tad, kad sākām izmantot depozīta sistēmu. Lai gan mūsu dalība sistēmā ir prasījusi lielāku darbinieku iesaisti un ikdienas procesu pielāgošanu, tas ir neatsverams pienesums vides sakopšanai un arī finansiālajai pusei, jo naudas līdzekļi, kurus šādā veidā atgūstam, nav maznozīmīgi. Sadarbības laikā arī DIO esam atraduši zelta vidusceļu, lai loģistikas procesi būtu maksimāli vienkārši un precīzi, tādēļ noteikti turpināsim izmantot šo pakalpojumu, sniedzot arī savu pienesumu tīrākai Latvijai.”

Šobrīd līgumu ar DIO par iepakojumu bezmaksas savākšanu no uzņēmuma telpām noslēguši tādi Latvijā pazīstami zīmoli kā  “Vēl vairāk saules”, “Street Burgers”, “Valmiermuižas alus”, “Kebab Factory”, “Stender’s Pica” un citi. Pakalpojuma princips ir vienkāršs – pēc līguma noslēgšanas DIO nodrošina klientam iepakojuma transportēšanas maisus un, kad ir savākts minimālais iepakojumu apjoms (~500 PET pudeles un skārdenes vai ~250 vienreizlietojamie stikla iepakojumi, vai 15 kastes ar atkārtoti uzpildāmajām stikla pudelēm), DIO bez maksas atbrauc un tos savāc. Ja tukšās taras apjomi uzņēmuma rīcībā nonāk regulāri, ir iespējams vienoties arī par regulāru izvešanas grafiku.

Noslēdzot līgumu ar DIO, uzņēmumiem tiks nodrošināti nepieciešamie iepakojumu transportēšanas materiāli, kā arī informatīvie materiāli par depozīta iepakojumu šķirošanu un uzglabāšanu. Uzkrājot noteiktu iepakojumu apjomu, operators nodrošinās to savākšanu un transportēšanu uz DIO iepakojumu uzskaites un šķirošanas centru bez maksas. Par katru saņemto depozīta iepakojumu DIO atgriezīs uzņēmumam depozīta maksu, pārskaitot to uz bankas kontu.

Uzņēmumi, kas vēlas noslēgt līgumu ar DIO, ir aicināti aizpildīt līguma formu, kas atrodama www.depozitapunkts.lv sadaļā “HoReCa”, un iesūtīt to elektroniski parakstītu uz e-pastu tirgotajs@dio.lv vai parakstītu papīra formātā uz DIO pasta adresi Granīta iela 27, Acone, Salaspils pag., LV-2119.

 


Aktuālā informācija par depozīta sistēmu pieejama mājaslapā www.depozitapunkts.lv, kā arī “Depozīta punkts” Facebook un Instagram kontos.